Onze blogs

Erik Floor
28 Jun 2017
Wordt u ook wel eens achtervolgd door advertenties nadat u een website heeft bezocht? U heeft bijvoorbeeld op Zalando een paar schoenen bekeken en deze komt u vervolgens op allerlei websites als advertentie tegen. Dit zijn zogeheten Remarketing advertenties.   Remarketing of Retargeting
Lees verder
Tom De Vries
16 May 2017
Multi channels en ondersteunende conversies, veel gehoorde termen in de online wereld. Maar wat is het? Waarom is het belangrijk? En wat heb ik er aan? Een aantal vragen omtrent deze termen worden in deze blog beantwoordt.  Multichannels: Meerdere wegen leiden naar Rome.  U heeft wa
Lees verder
Theo Hannisse
03 Apr 2017
De omzet in een webshop komt tot stand door een beperkt aantal waardes:   •    Aantal bezoekers •    Conversie •    Besteding per bestelling Het aantal bezoekers is te beïnvloeden, bijvoorbeeld door inzet van:
Lees verder
Denk smal. Of gaat u als ondernemer misschien liever voor de massa? Zoveel mogelijk zoekverkeer binnen halen. Dat is wat we vaak willen. Toch kan het verstandig zijn om de massa links te laten liggen en voor longtail te gaan. De website inrichten op longtail zoekwoorden levert relevante bezoekers o
Lees verder
Hanno Van Dijk
10 Nov 2016
Met 2017 om de hoek is het een mooi moment om de tussenstand op te maken. Welke trends laten we achter in 2016, welke actualiteiten wij mee naar 2017 en nog belangrijker; met welke belangrijke aspecten krijgen wij te maken in 2017? Be(ont)zorgen Afhaalpunten, pakketkluizen, buren en postbod
Lees verder
Sebastiaan Hooijer
18 May 2016
Google is één van de belangrijkste verkeersbronnen voor een website of webshop. Geen wonder dat iedereen strijdt voor een goede positie in de zoekgigant. Scoren in Google betekent ten slotte een grote stap om de concurrentie achter je te laten. Maar ook Google zit niet stil. Hoe ga je
Lees verder
Door de juiste marketingtechnieken te combineren streef ik naar een zo hoog mogelijk resultaat